windows 10 start niet meer na verjaardagsupdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Hoi Qtex, zoals je weet zit ik ook verveelt met een probleem nu. Dat 3 maal opstarten zonder door starten geeft me dit
IMG_20160808_201320597.jpg
Klik ik dan op F8 krijg ik dit.

IMG_20160808_201336674.jpg

Wat kan ik nu doen?
Bedankt op voorhand.
 
klik vanonder te beginnen elke partitie aan en verwijder deze dan ..deze word dan toegevoegd aan de niet-toegewezen-ruimte
pas als je 1 niet-toegewezen-ruimte heb verkregen van 30gb klik je verder op "doorgaan " en dien je niets verder te doen dan de gegevens in te geven ..
geeft geen licentie in maar klik dan op deze stap overslaan en ga verder met de installatie

*kom je er niet uit plaats je een afbeelding !
 
ja je bent vertrokken ...straks nog effe opletten er word je gevraagd een licentie in te geven ( NIET doen dus ) sla deze stap over .

ook word er je gevraagd je aan te melden met het Microsoft account ... dit kan je doen maar hoeft niet perse .... wil je een Lokaal account dan klik je ook weer op deze stap overslaan .
 
ja je bent vertrokken ...straks nog effe opletten er word je gevraagd een licentie in te geven ( NIET doen dus ) sla deze stap over .

ook word er je gevraagd je aan te melden met het Microsoft account ... dit kan je doen maar hoeft niet perse .... wil je een Lokaal account dan klik je ook weer op deze stap overslaan .

Dat is dan met mijn hotmail en wachtwoord?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan