Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Ik wil dat Windows automatisch geupdate wordt. De instelling hiertoe wordt in de achtergrond steeds gewijzigd. Ik kom er niet achter welk programma dat doet. Kan iemand mij een tip geven?
 
Heeft ongeveer kwartiertje geduurd
Snap 2015-01-03 at 12.00.00.png
 
ok dan is het nu afwachten ...
normaal zou nu ook het WindowsUpdateDiagnosticcab.diagcab géén foutmelding mogen geven zoals dit eerder wel het geval was ...in bericht #13
 
de foutmelding 0x80070490 zou in feite moeten opgelost zijn na het uitvoeren van de sfc /scannow ...
nu als blijkt dat deze nog steeds aanwezig is ....dan dien je het Systeem Update Readiness tool te downloaden ...let hierbij op dat je dus de juiste bit versie ophaalt...

(32-bits) van Windows 7 SP1 en Windows 7

(64-bits) van Windows 7 SP1 en Windows 7

***de foutmelding 80070490 betekend niets meer dan dat "Er niet naar nieuwe updates kan worden gezocht." is dit een legaal verkregen Windows ?


bron **lees zelf wat de foutcode te betekenen heeft ...
 
Volstrekt legaal. Heb de oorspronkelijke schijf in mijn bureaula. Is nu dit aan het installeren, maar doet daar vrij lang over... Is al klein half uurtje bezig.
KB947821: Hotfix voor Windows installeren (update 1 van 1)..
 
In bericht 5 is je gevraagd scan eens naar virussen ,heb je dit gedaan???
Doe eens scan met ADW

Download AdwCleaner naar het bureaublad.
*Sluit alle openstaande vensters.
*Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
*Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
*Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
*Klik op Scan.
*Klik vervolgens op Clean (Engelse versie)of Verwijderen (Nederlandse versie).
*Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt.
Plaats de log in je volgend bericht
mvg
 
ook deze foutmelding geeft te kennen dat de update niet kon geinstalleerd worden ...
dit kan met corrupte systeem bestanden te maken hebben maar aangezien de sfc /scannow niets aangaf kunnen we dit uitsluiten ...
wanneer heb jij je systeem nog eens volledig gescant met Malwarebytes...? *start Malwarebytes eens op ...
zoals hier boven word gevraagd kun je ook de adwcleaner opstarten .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan