Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Ik wil dat Windows automatisch geupdate wordt. De instelling hiertoe wordt in de achtergrond steeds gewijzigd. Ik kom er niet achter welk programma dat doet. Kan iemand mij een tip geven?
 
Ok dan...hopelijk is je pc nu redelijk vrij van malware/virus.. voor de updates laat ik het nu over aan Qtex heeft meer verstand als ik over dit!
Natuurlijk ben ik bang dat er niks anders zal op zitten als systeemherstel/of herinstallatie van Windows,wacht geduldig af op Qtex/Dragon hun optie!
mvg
 
ok je zou de service's (RPC) Remote Procedure Call dienen te controleren ...
let op deze worden er hier 2x vernoemt ...in de lijst service's

elk heeft zijn eigen instelling ...zie albeeldingen hier onder...

Ashampoo_Snap_2015.01.05_08h34m46s_001_.jpg

Ashampoo_Snap_2015.01.05_08h37m08s_002_.png

Ashampoo_Snap_2015.01.05_08h38m38s_003_.png

als deze bij u hetzelfde staan zoals hier en de instelling " updates automatisch instaleren (aanbevolen ) " kan nog steeds niet behouden blijven dan vrees ik dat er niets anders over zal blijven dan het herstellen of her-instaleren van je Windows .
 
Goede morgen Qtex!

Hier de resultaten:
Snap 2015-01-07 at 09.02.29.png
Snap 2015-01-07 at 09.03.38.png

Mijn vrouw heeft inmiddels de computer intensie gebruikt (is een paar keer per dag voor langere tijd opgestart) en er zijn verder geen problemen meer geweest met meldingen over updates starten. Er zijn trouwens sowieso geen problemen meer geweest anders zou ik daar zeker bij jullie mee aangekomen zijn! (y)
 
ook nu goeie morgen ..
nu heb ik nog 1 vraagje :
blijven nu de instellingen van de update's staan op de aanbevolen instelling ..?
indien zo dan kan dit topic als afgesloten gekenmerkt worden ...
het is aan u om dit te bevestigen ..


***het zal pas volgende week dinsdag /woensdag zijn dat je wederom update's mag verwachten ...
 
Jawel en ter bewijs:
Snap 2015-01-07 at 09.23.25.png

Nogmaals geweldig bedankt voor jullie schier onbegrensd geduld en ondersteuning. Heb trouwens weer een hoop geleerd. Jammer genoeg zal ik het niet voldoende toepassen om het allemaal te onthouden (lachen)

Kan ik dit topic zelf afsluiten?
 
jij kan deze niet afsluiten ...enkel de team leden kunnen dit ....
ik wens je een behouden reis in de wereld van Windows .....:p

*met deze zet ik er dan een slotje op ...;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan