laptop start niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo heren,
weet er iemand een oplossing voor mijn probleem?
de laptop waar vista op zit wil plotseling niet meer opstarten, als ik het opstart krijg ik een melding user profile kan niet aanmelden, "hard disc locked enter use a password"
de laptop is van Packard Bell.
weet iemand wat ik moet doen?
b.v.d.
okki
 
ben je thuis in het register ...
indien je de volgende pdf volgt ....dit is de aangepaste versie ..let op de vermeldingen naar de Win8.1
 

Bijlagen

  • De service User Profile Service verhindert het aanmelden.pdf
    330.7 KB · Weergaven: 158
je moet nog niets wijzigen ....eerst vergelijken ...
vraagje gebruik jij ook de Windows 8.1 pro want er is dus ook een verschil met de Windows8.1
indien je dus de Windows8.1 gebruikt dan zou er een andere eerst de vergelijkingen moeten maken met de afbeeldingen in het pdf van de Windows8.1 Pro
 
sorry aangezien ik de Vista dus niet meer gebruik kan ik dus niet nagaan welke waardes er dienen gehandhaafd te worden en ben je met deze pdf niet veel !

**er zijn natuurlijk wel genoeg afbeeldingen te vinden op het internet als je zoekt naar "afbeeldingen profillist vista " maar of deze dan weer betrouwbaar te noemen zijn !
 
oke, toch bedankt voor je hulp.
ik wet wel dat je beter een ander besturingssysteem er op kan zetten, maar deze is niet van mij en er staan nog veel bestanden op die bewaard moeten worden.
die ben ik nu dus aan het kopiëren en dan doe ik de Vista die er op staat opnieuw installeren vanuit de veilige modus, dan ben ik er ook dacht ik?
 
je kon toch in het bios komen vermelde je eerder ...
dan zet je toch gewoon de cd/dvd drive als eerste en je start daarvan op om een nieuwe installatie te doen of indien je over de Vista dvd beschikt te herstellen .

je vermeld echter ook dat je de win7 dvd heb liggen .
dan was mijn keuze snel gemaakt ..(toch wel met een legale activatie mag ik hopen !)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan