windows 10 start niet meer na verjaardagsupdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Hoi Qtex, zoals je weet zit ik ook verveelt met een probleem nu. Dat 3 maal opstarten zonder door starten geeft me dit
IMG_20160808_201320597.jpg
Klik ik dan op F8 krijg ik dit.

IMG_20160808_201336674.jpg

Wat kan ik nu doen?
Bedankt op voorhand.
 
Nee, enkel een schijfje met daar windows.iso file onder.

je bedoeld zoals deze afbeelding waar dus de iso file gewoon naar de usb stick is gekopieerd !
Ashampoo_Snap_2016.08.11_22h14m00s_016_.png
wel in dat geval is dus de stick niet opstartbaar !
het is toch niet de eerste keer dat je een opstartbare usb stick dient aan te maken !
 
wil jij Rufus2.10 gebruiken ...
bekijk dan het filmpje eerst ..

[video=youtube;Lb-4z1-AYB8]https://www.youtube.com/watch?v=Lb-4z1-AYB8&feature=youtu.be[/video]

als deze gedaan is (+/- 1 uur ) dan krijg je daar een melding van .
 
Ik heb nu eindelijk een opstartbare USB stick dankzij rufus, dat is niet zo heel moeilijk, heb ik gedaan zonder dat filmpje, sorry had het niet gezien. maar nu kan ik in bios mijn USB niet meer vinden. Enkel nog boot option 1 windows boot manager meer staat er niet meer in. Die USB boot en nog iets staat er niet meer bij. Hoe dit mogelijk is weet ik niet, maar hij staat wel enable. Ik word grijs van dat ding.
 
Windows boot manager en disabled. Meer staat er helaas niet tussen. Een paar uur geleden had ik nog een tweede lijn en daar kon ik dan die windows boot manager plaatsen en als boot option 1 kon ik dan USB en nog iets kiezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan