windows 10 start niet meer na verjaardagsupdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Hoi Qtex, zoals je weet zit ik ook verveelt met een probleem nu. Dat 3 maal opstarten zonder door starten geeft me dit
IMG_20160808_201320597.jpg
Klik ik dan op F8 krijg ik dit.

IMG_20160808_201336674.jpg

Wat kan ik nu doen?
Bedankt op voorhand.
 
ik zie juist in je handleiding dat je bij de Windows boot manager op enter dient te klikken om meerdere opties te krijgen ... hier zou je dan ook waarschijnlijk de usb vermeld zien staan !
 
ik zie juist in je handleiding dat je bij de Windows boot manager op enter dient te klikken om meerdere opties te krijgen ... hier zou je dan ook waarschijnlijk de usb vermeld zien staan !
Ja dat weet ik, dan krijg je een nieuw ballonnetje met alle mogelijkheden en bij mij staan er maar 2 mogelijkheden. Ik zal nog eens die secure boot uitschakelen. Maar ik denk niet dat ik daar al aan geflikflooid heb.
 
indien jij de stick goed heb aangemaakt dan zou deze dus ook vermeld moeten worden bij u in de bios ...dus ik betwijfel hier sterk of deze stick wel goed is aangemaakt !

*ik zou zeggen dat ik eens tot bij u kom maar das tegen de 320km op en af ..
 
Dat zou de max zijn, maar inderdaad een beetje heel ver rijden om dat ding aan de praat te krijgen. Denk dat opsturen naar u goedkoper is, maar de kans op breuk is ook aanzienlijk.
 
als jij de stick aansluit op de pc van je vrouw en je opent deze dan via de verkenner ...zie jij dan hetzelfde vermeld staan als wat ik u eerder liet zien !
*onderste afbeelding in bericht 44
 
Ho, ik heb het gemaakt op de laptop van de kinderen en die werkt nog op Windows XP. Dat zag er iets anders uit, maar ik heb wel al die bestanden. Maar ik zal het filmpje nu eens op hun laptop bekijken en daarna als het niet dezelfde werkwijze is als wat ik gisteren gedaan heb, die stick her maken.
 
de kids gebruiken de XP en je vrouw de Win7 dacht ik ..
maak de stick aan op de pc van je vrouw .

Dat is heel lastig, die geeft haar pc niet graag af, ook niet voor 5 minuten. Ik heb nu de laptop van de kids op mijn schoot genomen. Die draait inderdaad op Win XP en de pc van mijn vrouw draait inderdaad op Win 7.
 
Ben de Stick aan het her maken, als ik het filmpje bekijk zeggen ze FAT32 en standaard zegt hij hier NTFS en ik heb dit gisteren niet verzet naar FAT32, dus misschien dat daar de fout zit. Verder heb ik denk ik krak hetzelfde gedaan als wat er in het filmpje getoond word. Laat ons hopen dat dit soelaas bied, want ik ben ten einde raad. Mijn hoofd staat op ontploffen zoveel pijn dat het doet, mijn o zo geliefde netbookje dat nu een week niet werkt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan