windows 10 start niet meer na verjaardagsupdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Hoi Qtex, zoals je weet zit ik ook verveelt met een probleem nu. Dat 3 maal opstarten zonder door starten geeft me dit
IMG_20160808_201320597.jpg
Klik ik dan op F8 krijg ik dit.

IMG_20160808_201336674.jpg

Wat kan ik nu doen?
Bedankt op voorhand.
 
Hoi Qtex,
Ik heb het geprobeerd om dit te doen zoals Luc het aan toont, maar ik kon geen usb stick aanvinken. Dan heb ik gekozen voor een iso om 'te branden zo gezegd en die dan op de stick gezet. Dit werkt voor geen meter. Dit heeft nochtans wel heel lang geduurd. Hoe het komt dat media creation tool de USB stick niet zag weet ik niet. Het is trouwens eentje van 8 GB.
 
als je de usb stick aansluit is deze dan ook te zien in de verkenner !
als deze daar niet te zien is is het normaal dat het media creation tool deze ook niet vind ..
*je heb de iso aangemaakt zeg je ... wel dan kun je dus ook rufus gebruiken om je een opstartbare usb stick aan te maken ..
**het media creation tool maakt enerzijds ook de stick aan ..als deze tenminste geselecteerd kan worden .
 
hoe en met welk programma heb jij dan de iso op de stick gezet ...?
deze zal nooit opstartbaar zijn indien je dit heb gedaan door kopiëren en plakken .
 
Ik heb media creation tool dit meteen op de usb laten schrijven en als ik kijk nadat alles afgerond was staat daar een. Iso op. Maar die doet niets. Man velen vinden Android moeilijk, wel ik vind Windows moeilijk.
 
Als ik de usb stick van mijn vrouw in haar pc steek, komt er een geluidje en een kadertje om te vragen wat je wil doen. Klik je dat weg zie je een verwisselbaar medium met de letter I staan. Dat is haar usb stick. Dat verdwijnt als je de stick uit de pc trekt.
 
eerder zeg je dat je het flash station ( usb stick ) niet kon aanvinken ...en nu zeg je dat je het media creation tool dit meteen op de usb heb laten weg schrijven !
*ik kan hier niet meer volgen !!


ok dus de stick word herkend ...is deze dan ook leeg en geformateerd naar fat32
 
eerder zeg je dat je het flash station ( usb stick ) niet kon aanvinken ...en nu zeg je dat je het media creation tool dit meteen op de usb heb laten weg schrijven !
*ik kan hier niet meer volgen !!


ok dus de stick word herkend ...is deze dan ook leeg en geformateerd naar fat32

Ja, dat kon ik toen ik een ISO aanklikte kwam in verkenner uit. Daar kon ik dus alles zien, ook de USB stick. Heb die dan gesecteerd.
 
ok dus de stick word herkend ...is deze dan ook leeg en geformateerd naar fat32

Die is nu niet leeg, maar wel in FAT 32. Daar staat nu die ISO op die ik niet kan gebruiken. Als ik die ISO nu copier naar de HD van de computer van mijn vrouw of kids en dan met die rufus een opstart USB maak, gaat dat dan nog lukken denk je? Want die ISO staat nergens anders dan op die USB stick he.
 
ik heb hier juist het media creation tool opgestart met een usb stick aangesloten ..
de optie om een opstartbare usb stick aan te maken was al geselecteerd ...ik diende enkel maar de juiste stick te selecteren ...
Ashampoo_Snap_2016.08.11_21h41m52s_009_.png
Ashampoo_Snap_2016.08.11_21h45m38s_010_.png
deze is hier nu bezig met de stick aan te maken .

eerst zie je de voortgang ..en zit momeneel aan de 36%
Ashampoo_Snap_2016.08.11_21h54m05s_012_.png
 
Die is nu niet leeg, maar wel in FAT 32. Daar staat nu die ISO op die ik niet kan gebruiken. Als ik die ISO nu copier naar de HD van de computer van mijn vrouw of kids en dan met die rufus een opstart USB maak, gaat dat dan nog lukken denk je? Want die ISO staat nergens anders dan op die USB stick he.

de iso staat op je usb ... hoe bedoel je !
heb jij dan gewoon een iso bestand op de usb staan ...indien zo dan is het toch normaal dat je er niet van kan opstarten !

hier zie jij nu een afbeelding van de aanwezig bestanden van een opstartbare usb stick Windows 10 32/64 bit
Bekijk bijlage 17314

**indien jij nu enkel voor de 32 bit ga dan zie je de 2 mappen 32bit en de 64 bit niet vermeld staan ..

Ashampoo_Snap_2016.08.11_22h01m38s_014_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan