Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik wil dat Windows automatisch geupdate wordt. De instelling hiertoe wordt in de achtergrond steeds gewijzigd. Ik kom er niet achter welk programma dat doet. Kan iemand mij een tip geven?
Ok dan...hopelijk is je pc nu redelijk vrij van malware/virus.. voor de updates laat ik het nu over aan Qtex heeft meer verstand als ik over dit!
Natuurlijk ben ik bang dat er niks anders zal op zitten als systeemherstel/of herinstallatie van Windows,wacht geduldig af op Qtex/Dragon hun optie!
mvg
ok je zou de service's (RPC) Remote Procedure Call dienen te controleren ...
let op deze worden er hier 2x vernoemt ...in de lijst service's
elk heeft zijn eigen instelling ...zie albeeldingen hier onder...
als deze bij u hetzelfde staan zoals hier en de instelling " updates automatisch instaleren (aanbevolen ) " kan nog steeds niet behouden blijven dan vrees ik dat er niets anders over zal blijven dan het herstellen of her-instaleren van je Windows .
Ga het zeker doen, maar ben nu pas thuis, morgenochtend om half acht weer weg en morgen avond weer thuis. Woensdag reageer ik graag op dit advies! Als het dan nog mag...;=)
Ga het zeker doen, maar ben nu pas thuis, morgenochtend om half acht weer weg en morgen avond weer thuis. Woensdag reageer ik graag op dit advies! Als het dan nog mag...;=)
Ben ervan overtuigd en anders gaan we opnieuw beginnen....-m- Maar ben en blijf (waarschijnlijk :applaus steeds weer geimponeerd door jullie concrete hulp en toewijding!
Mijn vrouw heeft inmiddels de computer intensie gebruikt (is een paar keer per dag voor langere tijd opgestart) en er zijn verder geen problemen meer geweest met meldingen over updates starten. Er zijn trouwens sowieso geen problemen meer geweest anders zou ik daar zeker bij jullie mee aangekomen zijn!
ook nu goeie morgen ..
nu heb ik nog 1 vraagje :
blijven nu de instellingen van de update's staan op de aanbevolen instelling ..?
indien zo dan kan dit topic als afgesloten gekenmerkt worden ...
het is aan u om dit te bevestigen ..
***het zal pas volgende week dinsdag /woensdag zijn dat je wederom update's mag verwachten ...
Nogmaals geweldig bedankt voor jullie schier onbegrensd geduld en ondersteuning. Heb trouwens weer een hoop geleerd. Jammer genoeg zal ik het niet voldoende toepassen om het allemaal te onthouden (lachen)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.