Windows 11 pc start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn pc wou niet meer opstarten maar gaf ook geen foutmelding gezien ik regelmatig met true image een backup maak dacht ik geen probleem
via een opstartbare stick zet ik dan een recente bacbup terug maar ook dan sart deze niet maar op reeds verschillende backup uitgeprobeerd
dan maar nieuwe installatie gedaan wat wel lukt en dan een backup terugzetten lukt ook niet krijg de melding terugzetten is mislukt
wie weet raad
 
ja het was wndows die niet meer opstarte
het besturingsysteem staat op een ssd
de backup is gemaakt met true image van acronis en staat op een andere schijf die zich ook in de pc bevind
bij vroegere problemen kon ik via een opstartbare stick van true image op 20min een backup terugzetten maar nu lukt het niet ; laat voor het terugzetten de backup op fouten controleren
 
heb er zonet een nieuwe ssd ingestoken via een stick win 11 geinstaleerd en daarna via true image een backup teruggezet en ook dat is mislukt
dit is wat het logboek van acronis geeft
 

Bijlagen

  • 20230324_143425.jpg
    20230324_143425.jpg
    105.1 KB · Weergaven: 73
Vermoedelijk een schijf kopie gemaakt i.p.v. een systeem back-up.

Gebruik in het vervolg.
En begin dan met een systeem kopie en stel hem dan in als of incrementele of een differentiële, heb je altijd een up-to-date back-up.
Bij deze ook een boot USB stick freubelen.
 
heb er zonet een nieuwe ssd ingestoken via een stick win 11 geinstaleerd en daarna via true image een backup teruggezet en ook dat is mislukt
dit is wat het logboek van acronis geeft
dan is die back-up dat je gemaakt hebt mislukt, kan deze opnieuwe maken , of is het te laat
en die true image versie is die geschikt voor windows 11 ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan